Bayanlar hamileliğimden öncede migrenim vardı başım aşırı ağrıyordu ilaçla rahatlıyordum. Şimdide aşırı derecede ağrımaya ağrısı boynuma ve omzuma kadar vurmaya başladı. Haliyle ilaç kullanamiyorum. Acaba boynuma1 2 kupa hacamat yaptırsam olurmu belki rahatlarîm diye çünkü artık uyutmuyor beni her dakika ağrıyor. Hamile iken hacamat yaptıran oldumu acaba veya başka önerisi olan varmıdır? Şimdiden teşekkür ediyorum.