2 prenses annesiyim ve üçüncü geliyor çok şükür Ama erkek hissediyorum inşallah Rabbim herkesin gönlüne göre versin hayırlısıyla ikinci kızım da 4 aya kadar erkek demişlerdi ama ben içime kız doğuyor demiştim kızım oldu Şu anda içime erkek doğuyor erkek hissi var ve inşallah Rabbim de nasip ederse erkek çocuğu istiyoruz hayırlısıyla Allah’ım gönlümüzdekini hakkımızda hayırlı eylesin