Nur92 canım zamanla düzene girecek merak etme benim bebeğim de ilk hafta çok uyuyordu ama ne yap et uyandır ayaklarının altına vur burnunu sık ve mama verme bol bol emzir ne kadar emzirirsen o kadar sütün artar ve bebeğine rahat bakarsın uykusu düzene girecek