Ayse-02 Vücudumun nerdeyse her yeri kaşınıyor kızarıyor küçük sivilce gibi şeyler çıkıyo sonra bu durumu yaşayanlar var mı
Babyycutee Ayse-02 bende 2 3 gündür çok felaket kaşınıyorum zaten atopik bir vücudum vardı sırtım boynum ufak sivilce tarzı çok rahatsız edici şekilde cildiye randevusu asla yok kendi doğum doktorum anlar mı bilmiyorum ama çok feci gerçekten
Aysegul-12 Ayse-02 arkadaşlar kaşıntınız var ise gebelik kolestazı olabilirsiniz kadın doğum doktorunuzla acil paylaşın riskli bi durum çünkü ben kolestazı yüzünden 32. Haftada doğum yaptım
Kubradagdevren Babyycutee malesef kendi doktorunuz sizi cildiyeye yönlendirecek siz bence randevunuzu alın şimdiden
Arzum8 Ben de 38+1 ve artık 1 haftadır kaşıntıdan uyumuyorum, vücudumda yer kalmadı , hiç bir şey de işe yaramıyor :(
Ayse-02 Kubradagdevren yok ufacık sivilce gibi de değil değişik sönüyo sonra çenem bile kaşınıyo artık
Sdtnrsvn Son haftalarda olduğu söylendi bana, ben 35 haftalığım, bu hafta kaşınmaya başladım. Sanki uyuz gibiyim. Duş jeli kullanmayın, birde ben durulanma suyuma sirke katılıyorum çok rahatladım. İsterseniz sizde bi araştırın 🌿 şifa olsun
Ayse-02 Sdtnrsvn ben duş jeli hiç kullanmıyorum dalin kullanıyordum şuan onu da bıraktım sirkeyi denerim bi inşallah faydasını görürüm teşekkür ederim 🙏