Prensesannesii1_ ya o kadar içimden geçeni yazdın ki 😂 öyle yorgunum öyle bitkinim yemek yedim çamaşırları astım makineyi boşalttım tam yattım şimdi bir açlık bastırdı.. ama o kadar halim yok ki kalkmaya uyumak istiyorum. Ama benim bebe de o kadar yemek istedi ki şimdi iki arada bi derede kaldık iyi mi 😂😂😂