Cico2509 Arkadaşlar 1 haftadır çok şiddetli kol bilek parmak ağrım var özellikle geceleri şiddetleniyor uyuyamıyorum 😭😭
mavikalpvemavikalp Cico2509 bendede 35ten sonra başladı aşırı ağrı yapıyor 39dayım şuan🥲özellikle sabahları
sukran0046 Cico2509 magnezyum kullanmaya başladım bnde 27.haftadan beri kullanıyorum 37+5 teyiz bgün benimde o sekil agrılarım ve kramplarım çok oluyor bel agrım siyatik agrım vardı şuan sadece vajinal agrım ve bacaklarımda agrı var ilac azda olsa faydası oluyor ama hiç kullanmasam adım atamıyorum
busraargn123- Evet bende 33+2 deyim ve hamileliğim ilk sıralarından itibaren geçmeyen bi bilek ağrısıyla devam ettim. Önce ellerimde uyusma ile başladı sonra bileğime geçti, bileğimle ağır vs tek hiç bi iş yapamıyorum ve aşırı ağrıyor 🥹
busraargn123- Cico2509 doktorum sinir sıkışmasından kaynaklı olabilir bi ortopediye görün istersen dedi 😕 bende gitmedim açıkcası doğum sonrası da geçmezse gidicem çünkü acısı dayanılacak gibi değil, bazen diyorum bebegimi doğduğunda nasıl taşıcam ben diyırum 🥹🥹