Zeyneptasdogen Gebeliğimin başından beridir 3 doktor değiştirdim ve hiç birinden memnun kalmadım. Nebahat hanım, nevbahar hanım ve hasan bey. 3’De aşırı ilgisiz ve baştan savma baktılar gibi geldi bana. Önerebileceğiniz başka bir doktor var mı?
Bahar2210 Zeyneptasdogen ilk doğumumu cihangir hastanesinde ergün beyde yapmıştım şimdi ikininci içinde ona başladım
Klbk16 Zeyneptasdogen direk bursaya git inegöldede doktorlar vasat tecrübeyle sabit dogum fiyatları aynı bursayla inegölde hiç kimse ilgilenmiyor gecenlerde kuzenim Cihangir hastanesi ergun beye dogum yaptı 4 kere belden iğne yapmalarına ragmen uyuşmadı sonra genel yaptılar ameliyat esnasında uyanmış dikilirken uyuşukluk gitmiş acılarını hissetmiş bu sadece bir kişide degil 3 kişide böyle oldu korkutmak istemem ama ona göre bilin yani ilk gebeliğinizse bide travma olmasın kuzenim bir daha asla 2 yapmam diyordu artık nasıl bişey yaşadıysa
2_erkek_annesi Zeyneptasdogen 9 ay boyunca devlet hastanesine gittim bekir kataşa işinin eri doktor çok detaycıydı 3 sene çocuğum olmadı tedavimide selenay tıptaki ibrahim yaşa yaptı çok iyi doktordu doğumumuda nöbetçi olarak nebahat uysal denk geldi şimdi sorarsanız inegölde oturmuyorum istanbula taşındım ama bekir kataş mesleğine devam ediyorsa ona gidin derim😊
Bahar2210 Klbk16 kuzeniniz adına üzüldüm ama doktorla başka bi problemi olmuş mu acaba çünkü bu uyuşmamazlık bünyeyle alaklı yapan anestezi doktoruyla alakalı ergün beyle alakalı değil kuzeninizin bünyesi kabul etmemiş olabilir bünye kabul etmeyip uyışmayanları biliyorum yakın cevremde var. Ben 5 yıl önce ergün beyde doğum yaptım anestezi ekibi olsun doktorun ilgisinden çok memnundum o yüzden 2. İçinde bilecikten oraya geliyorum ama böyle yazılar görüncede acabamı değiştimi diye merak ediyor insan doktorun muayanesinden yada başka memnun olmadığı konu varmıydı acaba bilginiz varmı
Zeyneptasdogen Klbk16 Cihangirde hatice hanım var iki kere ona gitmiştim o iyiydi onun hakkında bir bilginiz var mı?
Hazili Zeyneptasdogen ergun beye gidebilirsin ben memnunum kendisinden. Evet bursada daha iyi doktorlar var ama maliyet ve acil durumlar acisindan cok zorlayici. Hele dogum aninda sezeryan dusunmuyorsan o yolu gitmek.. Allah korusun kazasi var belasi var 5 dk hadtaneye ulasmak varken
Klbk16 Bahar2210 ben bildiğim gördüğümü söyledim pişman oldu kuzenim orda dogum yaptıgına baska bi bilgim yok ama ben genel olarak yıllardır ordaki doktorları bildiğim için yani kimse begenmiyor ibrahim yaşayı övüyorlar bi onada bi kere gitmiştim ilgili bi doktor