Ozgenur0006 Kızlar sezeryan sonrası ayaklarım çok şişti varisçorabı giymedim şu an.. benim gibi olan var mı
mombarbie_ Ozgenur0006 doğum sonrası normal bir durum 1 hafta içinde geçecektir bol su için ayaklarınızı yüksekte tutun bolca yürüyün