Hulo2105 ne günahız biz 🥺 kocam gececiydi sabah işten geldi dolaplari sildi kiyamadim daha fazla yaptirmaya sonra dinlendi biraz disari cikti ama heryer onun biraktgi gibi duruyo ☹ yemek yapilcak camasirlar bayram da geliyo işlerim bitmedi 🤧🤧🤧 ben ped almayi cok severim cokta biriktiririm her cesit alirim gece gunduz pamuklu sevinmistim lohusaligima kalcak onlar diye altima kaciriyom diye adetli gibi gunlerdir ped kullaniyorum 😒😒