Spgrr 2gece yatırdılar. Ben aytekin hanımda yapmadım emine hanım da yaptım karnıma bastırdı ama ilk dogumuma göre daha az acılıydı karına bastrma olayını öyle dert etmişimki bastırmadan elini tutmaya basladım doktorunun😀ama saniyelik oldu bitti korkmayın. Bide kum torbası koydu ondada uyusuktum çok hissetmedm zaten