Kızlar bugün çatı muayenesi oldum 3 cm açıklığım varmıs 40 hafta oluyprux cuma günü doktor o yüzden baya zorladı lekelenme kanaman olabılır endişe etme cumaya kadar bekliyelim kendi sancım gelmezse cumartesi sabah yatışım olucak suni sancı verilicek benim gibi olup kendi sancısı gelen varmı açıklığım gayet iyiymiş zaten normalde 1 aydır yalancı sancılarım vardı hep umarım suni sancıya gerek kalmaz ve lekelenme hep doğuma kadar devam ediyor mu yaşayan varmı