Merhaba arkadaşlar. 25+5 hamileyim.58 kilo ile hamile kalmıştım şu an 70 kiloyum. Gebelik haftaya göreme biraz fazla kilo almışım galiba ve hızla da almaya devam ediyorum doktor buzdolabinin kapagini biraz kapali tutmami söyledi tatli hamur islerini birak dedi😶hamilelik boyunca hiç kusma iştahsızlık aserme vs de yasamadigim için çok rahat bi sürec geçirdim. Kalan zamanda beslenmeme dikkat etmek istiyorum ama bebegimde etkilensin istemiyorum.Cok tatlı tüketiyorum çabuk acıkıyorum bunu nasıl bastirabilirim acaba ?dikkat eden arkadaşlar nasıl bir beslenme şekli uyguladiniz ? Bebeği etkilemeden nasıl bunu durdurabilirim ?