Merhaba an itibariyle 37+1 olduk . Aksam 9 dan beri 20 dk da bir 15 dk da bir kasilmalarim oluyordu . 11 gibi doktorumu aradim kasilma aralığı uzun , dus al 3 5 dk ya düşünce gel dedi. Dus aldım ama hala değişik aralıkla sancim oluyor. 10 dk ya falan yeni düşmeye başladı.
Bu şekilde başına gelen var mı? Böyle olduktan ne kadar zaman sonra doğum yaptınız?
Heyecandan uyuyamıyorum da 😌