77Bebek35 Elifnare93 ben gıdıyorum canım en basından beri 33 haftalık hamıleyım suanlık memnunum dıyebılırım
Srnbnymn Elifnare93 ben gidiyorum. On gün sonra da doğumum var. Şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadık çok şükür
Ays2119 Elifnare93 eski doktorum şuan o hastanede kesinlikle tavsiyemdir inanılmaz iyi bir doktor Didem güneş aktaş 🙏🏻
77Bebek35 Elifnare93 çiğdem hanıma gıdıyorum memnunumda kendısınden fıyat almadım saglık sigortam oldugu ıcın sorma geregı duymadım hıc
Ervaninannesi61 77Bebek35 77Bebek35 merhaba, bende çiğdem hanim a gidiyorum ama sizin dogumunuz benden önce olcak inşallah bende 24 haftalik hamileyim:) sureci yazarsaniz cok memnun olurum bende kendisimi yaptiriyor dogumu tavri hakkinda vs. Teseklurler simdiden
77Bebek35 Elifnare93 aynen 34 haftalığım bakalm ıkıncı hamılelık ama yıne aynı tedırgınlık korku her duygu bırbırıne gırmıs durumda dıyebılırım :)
Sevcans1 Merhaba, fiyatlar olarak epiduralsiz 40 bin epiduralli 44 bin fiyatını vermişlerdi. Bilginiz olsun
Gmom 16 haftalığım gebeliğimin başından beri gidiyorum mehmet ali hocaya muayene en son 1850 tl idi ama ben im sağlık sigortam olduğu için ödeme yapmıyorum
77Bebek35 Srnbnymn mayıs ortası gıbı benımde suan 34 haftalıgım sezeryan olucaksn dimi varujan beye gıdıyodun dıye hatırlıyorum
77Bebek35 Srnbnymn aynen çiğdem hanım benımde senın az kalmıs hıkayenı yaz hemen cok streslıyım bende en azından aynı hastaneye gıdıyorz bi tecrube olur 😊Allah yardımcın olsun saglıkla kurtulun ikinizde
Srnbnymn 77Bebek35 Hastaneye güveniyorum. İnşallah güzel geçer her şey de hikayemi yazabilirim. Sizin de çok az kalmış. Sağlıkla gelsin bebişler inşallah 🙏🏼
Elifnare93 77Bebek35 sizin ilk hamilelik galiba 😊😊Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin ,herşey güzel olacaktır merak etmeyin benim bu ikinci olacak inşallah