Merhaba şu an 23+3deyiz geçen hafta detaylı da bebeğin baş pozisyonu aldığını ve plesentanın önde olduğunu söylediler ve ben bebeğimin hareketlerini 1 haftadır kontrol ediyorum sanki rahmimde atıyor ve karnım aşağı doğru bi hal aldı çok tedirgin oluyorum bu konuda bilgisi olan var mı acile veya doktora gitmeli miyim