Tgcmr Kızlar selam Kese var bebek yok olayı yaşayan varmı aranızda? Bunu yaşayıp kürtaj olduktan ne kadar süre sonra tekrar gebe kaldınız?
Mltm48 Tgcmr ben yaşadım canım kese vardı ama bebek oluşmadı ve hamileliği sonlandırdık. 2 ay sonra tekrar hamile kaldım şu anda 35. Haftamdayım ve çok sağlıklı bir hamilelik geçiriyorum çok şükür 🙏🥰🧿
FKRKS29 Tgcmr ben temmuzda boş gebelik dusugu yaptım ilk öğrendiğimden beri zaten kanamalarım lekelenmelerim oluyodu devamlı sonra 5+5 te kese gözüktü ama çok küçüktü sonra gittiğimizde aynı kese var içinde yolk kese falan yoktu sonra doktor yine bekleyelim dedi progstan verdi ama benim lekelenmeler devam ediyordu en son 10. Haftada gittik doktora aynı yine kese büyümüş ama bebeğe dair hiç bisi yok ertesi gün kesinlestirmek için özele gittik oda aynı şeyi dedi ben zehirleme olur mu beklesek kendi düşse dedim sorun olmaz çünkü kese boş dedi iliski yasakti serbest artık dedi iliskiden sonra kanama başladı ve ben 11. Haftada evde düşük yaptım zaten kese 16 mm di ertesi gün doktora gittiğimde bakti parça kalmamış kürtaja gerek yok dddi bi ay korunun dedi ağustosta korunmayı bıraktık ve bu ay hamile oldugumu öğrendim şuan 5+6 olduk yarın doktora gitcez zor.bi surecti ama Rabbim e şükürler olsun güzel haber aldık ve bundan sonrada insAllah güzel geçer, sizinde hersey gönlünüzce olur insAllah sormak istediğiniz bisi olursa sorabilirsiniz uzun oldu ama kusura bakmayın