Kızlar hastane çıkışları pek içime sinmedi çok kullanışlı da gözükmedi gözüme içindeki sıfır kol ürünler falan? Bebeğim inşallah temmuz sonu ağustos başı doğacak ne alacağımı şaşırmış durumdayım hastane çıkışı yerine kendim takım alsam nasıl bişey almalıyım ayaklı tek parça tulum mu ayrı mı iç dış zıbın mı ne ? Her kafadan bir ses çıkıyor Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama ilk bebek ondan tecrübesizim siz doğduğunda giymesi için ne götüreceksiniz görsel atarsanız bana da fikir olur hem, şimdiden teşekkürler 🙏