Kızlar merhabalar anneme 3. Evre cilt kanseri teshisi koyuldu ameliyatini oldu suan akıllı ilaç kullaniyor kemoterapi almasını şuan için doktorlar gerek görmedi ailede yada yakın cevrenizde olanlar nasıl bir süreçle ilerlediniz cok korkuyorum anneme birşey olacak diye o yüzden buraya geldim