Deletedmom_98 sebebini öğrenebilirmiyim sakıncası yoksa ? Çünkü bende sezeryan çok istiyodum hamileliğimde çok korkuyodum ama doktorum bana normal doğumu tavsiye etti hem bende + vajinimus denen şey vardı , ve iyiki onu dinlemişim ertesi gün hemen ayağı kalktım hiç bişeyim yoktu , yani korktuğunuzdansa normal doğumu tavsiye ederim yine de siz nasıl isterseniz öyle olsun 😊