Nergisim09 Hayırlı geceler arkadaşlar 2 ay önce dış gebelik amaliyatı oldum ilk adetimi amaliyattan 30 gün sonra oldum ikinci adetim gelmedi 7 gün geçti düzenli adetim. kasik ağrım da yok göğüs ağrım da yok gebelik testi bile yaptım yok ne gelen var ne giden
Busraltn Nergisim09 bende 9 ocakta laparoskopiyle sağ tüpümü aldırdım dış gebelikten dolayı. İlk reglm 27.gün geldi 2.reglim tam 15 gün gecikti kan verdim negatif 17.gün regl oldum
Nergisim09 Busraltn bende 1 Şubat’ta olmuştum mesajlaşmistik doktor ilişki için birşey demişmiydi diye bana sormuştun hatta doktor kontrolüne gitmiştin tekrar deneyin demişti adından bildim sni
Busraltn Nergisim09 aaa evet doğru. Geçen ay o kadar gecikme olunca resmen ümitlenmiştim ama gebe kaldığımda göğüslerimde acı dolgunluk hissetmiştim gecikmede hissetmedim ama işte bi umut dedim ama malesef inşallah bu ay nasipse 🙏🏼
Nergisim09 Busraltn inşallah canım Rabb’im isteyen herkese nasıp etsin bu kandil gününde benim de aynı göğüs ağrım vs hiç yok bayramdan sonra nasipse bı kontrole giderim daha hiç gitmedim 2 ay 5 gün oldu amaliyat olalı hayırlısı inşallah 😊🤲🏻
Mucizebebegim1 Nergisim09 çok şükür . Rabbim güzel bi tedaviyle sağlıkla bi evlat nasip etsin . Ben iki kere dış gebelik geçirdim ikisindede tüpüm patladı iç kanamayla zor yetiştim hastaneye aşırı zor valla Rabbim kimseye göstermesin . İyice güzel bi şekilde tedavi olun İyileşin sonra güzel bi bebişiniz olsun inşallah 🌸
Nergisim09 Mucizebebegim1 amin canım inşallah çok şükür 3 yaşında kızım var ama Rabb’im tekrar anne olmayı nasıp etsin. Kim istiyorsa Rabb’im nasip etsin tüpume yerinde ama tabi bidaha olmicak anlamına gelmiyor o yüzden rahim filmi isticem ona göre gebelik düşünücem😊❤️
Nergisim09 Mucizebebegim1 bu arada hikayenize denk gelip okudum iki tüpünüz alındığı halde gebe kalmışsin gözlerim doldu yaaa Rabb’im ol derse olur elhamdülillah çok şaşkınım nasıl olur diye Rabb’im ne derse o gerisi boş boş elhamdülillah 🤲🏻🤲🏻