orkide123p3t Kızlar burda okumuştum ishalden sonra doğum yapan varmış tabiki herkeste aynı değildir de ben bi ürktüm annemlerin yanındayım evimde değilim 🫣🤣
zeynonunannesiiii orkide123p3t benim nişanım geldi ertesi gün hemşiremin doğrultusunda kadın doğuma gittim sancı vs yoktu 2 cm açıklık varmış yatışım oldu 15 saat sancı çektim tabi 3. Saatimde suyumu doktor kendisi patlattı öyle sancım geldi Bu arada ishal doğru en azından benim öyleydi doğum esnasinda ıkınırken insan utanıyor ama ebeler normal olduğunu söyledi
Arifecvzci orkide123p3t Doğum yapalı 4 gün oldu canım herkeste değişiyor bence ama inan ki doğum ağrısını biliyorsun Herkes böyle söylerdi bana 😂pek inanmazdım ama biliyorsun yani rabbim kolay geçitten geçirsin iyi insanlarla karşılaştırsın ebe bakımından en önemlisi oo
Rabia6606 orkide123p3t kız kasktan erkek belden girer diyorlar Üçüncü gebeliğim bir oğlum bir kızım var tamda öyle oldu
orkide123p3t zeynonunannesiiii ay hadi bakalım hayırlısı olsun 37 haftalık olduk bugün tabiki zamanı da geldi burda okuyunca merak ettim Bi de normalde hep kabızımdır tuhafıma da gitti o yüzden
Seren2104_ zeynonunannesiiii benimde dün nişanım geldi muane olmaya gittim ebe geri gönderdi düzenli sancı ve suyu bekliyorum 🤷🏻♀️
ZelihaTkcnn orkide123p3t bende 37/5 haftamdayıö bugün doktor doğumun başlıcak dedi pazartesi sabahtan gel dedi duruma göre doğum olabilirmiş artık şuanlık akıntı var nişan veya suyum yok ağırımda yok
dogurangaplumba fermaneva01 şunları gördükçe korkuyorum ya 31+0 haftalığız ve sabahları tuvalete koşuyorum 🤦🏼♀️
orkide123p3t fermaneva01 yapayım ya çok da hurma yiyim işte squat yapayım psikolojisine girmemiştim daha sizin doğumunuz nasıl geçti rahat mıydı ben hareketli geçirdim hamileliğimi bin şükür etkisi olabilir mi doğumun başlamasına
fermaneva01 orkide123p3t valla bende hurma falan yemedim squatta yapmadım pilates topunda oturdum birde oğlumun peşinde dolandım genelde çok uyudum 🤭 harika bir doğum geçirdim hafif gaz sancısı gibi bir sancıyla doğurdum 😍
Neclaengin13 fermaneva01 ay ne güzel inşallah bende öyle dogururum ilk gebeligim ve ben cok korkuyorum 32 haftadayım
busssbusss Bağırsaklar doğumdan birkaç gün önce fizyolojik olarak kendi kendine lavman yapar gibi ishale neden oluyor, mucize gibi bir şey. Genelde doğumdan önce bir çok gebede oluyor
orkide123p3t busssbusss ne kadar mucizevi 🥰🦩♥️✨ Rabbim en güzel şekilde doğum yapmayı nasip etsin korkmuyorum gerçekten vücudumuz bizi hazırlıyor Allah yardım eder biz de bilinçli olursak rahat iyi bir doğum yapacağıma inanıyorum
busssbusss orkide123p3t kesinlikle öyle vücudumuz ve dünyaya gelecek bebeğimiz bile yolunu yordamını öyle biliyor ki. Doğum biraz da bırakma eylemi. Biz kendimizi akışa bırakıp doğum için de hareketli olmaya çalışıp nefeslerimizi düzenlersek yapamayacağımız şey değil evelallah, fıtratımızda var 🫶🏼🌷