MYSR 25 haftalık olduk en başından beri devamlı tansiyonum düşüyor tuzlu ayran anca biraz iyi geliyor ama son aylar da da iyi değil sanırım normal Doğuma engel olmasından korkuyorum
Arin31 MYSR 5. Aya kadar tansiyon düşüklüğü yaşadım hatta bayılıyordum doktorum yüksek tansiyon olmasında düşük olsun dedi yüksek tansiyon daha tehlikeli
MYSR Arin31 doğru tansiyonun çıkmasından iyi ama çok etkileniyorum midem bulanıyor başım dönüyor ter döküyorum :( sana da geçmiş olsun canım