Merhabalar kızım 5 yaşında ve 2.ye hamileyim kızıma 2 hafta önce abla olacağını söyledim ve ağlayarak tepki verdi ve ağladı çünkü aşırı duygusal bit kız neyse çok mutlu oldu tabi ama bana hiç düşkün değildi öp desem öpmezdi bile hamile olduğumu duyduğundan beri aşırı bana düştü hassaslaştı uzun zamandır okula gitmiyordu hastaydı dün gittti annemi özledim diye ağlamış dünden beri gitmek istemiyorum seni özlüyorum okulda ağlamak istiyorum diyo kafayı yicem sanırım hamile olduğum için yapıyor ama bu durum geçici mi ne olur yardımcı olun