Kızlar selam 6 aylık bebeğim var pcosum tedaviyle gebe kaldım o yüzden doğum sonrası çok dikkat etmedik açıkçası zaten olmuyor gibisinden, 35 günde falan oluyorum regli 25 şubatta oldum en son reglime 3 gün kala akıntımın içinde böyle pembe çizgi şeklinde iki kez öyle akıntıyla geldi ertesi gün gelmedi sonraki gün çok hafif peceteye silince pembe renk geldi devamı yok ilk gebeliğimde böyle bisey yaşamadığım için bilemiyorum yani onda hiç bir belirtim yoktu sadece adet sancısı gibi ağrım vardı şu anda da öyle o yüzden bilemiyorum yerleşme kanaması bu şekilde mi nasıl bilen var mı ?