Merhaba kızlar en son geçen hafta yazmıştım saatler sonra miniğim kucağımda diye şimdi yanımda uyuyor mışıl mışıl ee artık zamanı da geldi hikayemi yazmanın zaten elim bir türlü bebiş doğdu butonuna gitmedi sizlere yazmadan ve hikayeme gelirsek. Geçen hafta pazartesi son kontrolum için gittim herşey yolunda dedi doktorum Çarşamba sabah alicaz dedi ama ben de hiç heyecan felan yok normalde uyuyamam sabaha kadar tuvalete giderim heyecan dan o gün baya güzel uyudum bir kac saat de olsa ama sabah 6 da uyandım küçük kızım geldi 3 yaşında onun tuvalete götürdüm sonra ayağımda salladim yatırdım eşimi uyandırdım saat 7 gibi hazırlandık esylarimizi aldık evden çıktık çocuklarımı öptüm çünkü iki gün evde olmayacaktım ilk defa bu kadar zaman uzak olacaktik sonra eşim ben görümcem hastaneye girdik yatış yapıldı direk doğumhaneye alındım doktorum geldi bugün 4 sezeryanim var ağrı sirasina göre alicam dedi ama zaten ben genel cerrahi doktorunu bekleyecektin bende hamileliklerimden dolayı göbek fıtığı oluşmuştu aynı zamanda onun da ameliyatini olmak istiyordum neyse beni en son aldı saat 11 30 da alındım masaya çıktım belden ignemi yaptılar iğnenin girdiğini ilacı felan hiç hissetmedim zaten sonra bacaklarıma sıcaklık geldi yatırdılar ilaç sürdüler doktorum geldi kadın doktordu çok çok iyi bir doktor yaptığı islemleri anlattı benimle konuştu 11 40 da da miniğim doğdu o kadar minik ki çitlembikim az kalsın yüzüme isiyecekti doktor son anda çekti tabi onu hazirlamak için içeri götürdüler sonra bir ara geldi gördüm öptüm o içerde beni bekledi o sırada tüplerimi de baglattim artık risk alamam diye çünkü bu fındık 4.bebegim sonra doktorum gerekli işlemleri yapıp kapattı 10 dk kadar belki daha az masada bekledim genel cerrahi doktorunu sonra o geldi o fıtığımi aldı baya büyükmüş dedi 3cm kadar yama koydu oraya bir yarım saat de o sürdü artık sonlara doğru biraz acı duyar gibi oldum o ara maskeyle uyuttular sersemlestim duydum konusulani ama gözümü açamadım tabi onun da işi bitince diren taktılar ordaki pis kan gitsin diye saat 12 40 da odama aldılar bebisle beraber eşim kapıda bekliyordu kızımın üstünü giydirdiler iyice beni yatağa aldılar saat 3 gibi felan uyuşuklugum geçti zaten sonda beni çok rahatsız etti tek sıkıntım oydu o kadar şeyin içinde hemşireye dedim ben kalkicam geçti uyuşuklugum hemen kalktım 4 de ayağa nerdeyse kimse tutmadı yani ne basım döndü ne başka sıkıntım oldu eşim yanımda kaldı mecbur refakatçi çünkü başka kalacak kimsem yoktu gorumcemde rahatsızdı olmasaydı o kalırdı kesin zaten ben kalktım bebeğimin altını üstünü değiştirdim kendim giyindim tuvaletime gittim çok şükür hiç sıkıntım olmadı ameliyatlardan yana eve geçince sadece baş ağrım çok yoğun oldu o da en son uyutur gibi olduklarından kaynakliydi galiba ama şimdi çok iyiyim hatta millet bayram temizliği yapıyor diye içim gidiyor yapamıyorum diye bebeğim çok iyi 2940 kg 50 cm doğdu doktor zaten minyon olacak demişti su an sadece anne sütü alıyor çok iyi bugün topuk kanı verdik kilo da almış bundan sonrası artık yavaş yavaş ama güzel olacak uzun oldu biraz ama ama iki operasyon geçirdim belki benim gibi vardır diye detaylı yazdım Rabbim herkesi kurtarsın inşallah fırsat buldukça sorulanlara cevap veririm arkadaşlar