Edugumoglu 26+5 im şeker yüklemesi yaptırdım en son bi sorun çıkmadı herşey yolunda yani 10 kilo aldım karnım çıktı haliyle çatlak yok olmasın diye vazelin kullanıyorum henüz herşeyi hazır değil bebişimin ama hastane çıkışımı bi kaç eksiğini ve anne çantasını aldım isim konusunda da hiç bir fikrim yok daha rahat bi hamilelik geçiriyorum ve çalışıyorum daha izne ayrılmadım 32 de inşallah sorun çıkmazsa 37 ye kadar çalışırım canım senin nasıl geçiyor ☺️