eslemcagla Kizlar 2 gündür ara ara kahverengi lekelenmem geliyo dün doktora gittim 1 tane progestan igesi ve 1 kutu progestan hapini verdi igneyi dün hemen vuruldum ilaca da basladim ama hala bi azalma yok 6 haftaligim boyle bisey yasayan var mi ? 😔
yenibirannis eslemcagla ben 3 haftalıktan 12. Haftaya kdar gördüm canım ilacı devam ettikce azalıck snra geçicek ama mutlaka kullan ikisini de aksatma
Kayraninannesiii eslemcagla 11 haftalıkken bende yaşadim 2 haftada anca kesildi bol bol dinlen cok agir kaldirma
defneeoz27 eslemcagla bol bol uzan ve dinlen ağır kaldırma progestanı kullan bende 8.haftamda olmuştu 16.haftaya kadar kullanmıştım sorun olmaz inşallah
nurcan05 eslemcagla benimde öyleydi kontrolde doktora sordum önceden kalan kanamadir dedi bir sorun yok demişti
eslemcagla Ilk dogumumda da aynisini yaşadım o zaman 3 tane igne vermisti ama ismini hatirlamiyorum ilk dozunu vuruldum ve aninda etki etmisti biraz tedirginim 14 aydir olmuyodu kaybetmek istemiyorum o yüzden korkuyorum 😔
eslemcagla Çalısıyorum rapor verdi doktorum 5 günlük arife günü tekrar kontrolum var bakalim ne dicek çok teşekkür ederim
eslemcagla nurcan05 bende araştirdim eve oyle yaziyo ama doktorum lekelenmeler düsük belirtisidir dedi
defneeoz27 eslemcagla hayır devam etmedi ama bende bebeğin yanında kanama alanı görmüştü doktorum 6.haftadan başlamıştım zaten ilaca 8.haftada lekelenmem olmuştu düşük sandık hatta ama sonrası ilaca devam edince bir sorun olmadı çok şükür şimdi 27 hafta olduk artık
nurcan05 eslemcagla düşük yapmadım doğumu bekliyorum şu anda az kanamam olmuştu acile gitmiştim devamından lekelenme olmuştu
eslemcagla Allah sagsaglim kucaklarimiza almak nasip etsin inşallah çok teşekkür ederim kızlar içimi rahatlattınız ❤️🙏🤗