chemist-mother Kızlar her hafta kontrolüm var doguma az kaldı. Şuan 37 +3 haftaya doktorlar resmi tatilde randevu yok. Kontrol için acile mi gidilmesi gerek bilgisi olan var mı
Oznurkk chemist-mother eğer sancın bir şeyin yoksa bayramdan sonra çağırıyorlar. Bana bayramdan sonra gel dedi
nurcan05 chemist-mother benimde öyle doğum yakın bayramdan sonraki hafta randevu aldım doktor dedi sancın olursa suyun falan gelirse acile gelirsin dedi