Canım sen bilirsin ama bence antibiyotik falan başlarlarsa kullan bi sure seni götürür o ilaçlar. Bende 10*6 haftaligim uc gün önce bende aynı şekilde ağrıyla dayanamiyacak boyuttaki. Kadın Doğum doktoruma gittim tedavi için onay verirseniz dişe gidecem dedim tedavi ilk 3 ay onaylamıyorum ama uygun ilaç antibiyotik yazarsa doktor kullanabilirsin d3di. Gittim antibiyotik gargara parola verdi çok şükür ağrım ikinci gün hafifledi. Bence acele etme kanal için ilaçlarını düzenli kullan zamanın biraz ilerlemesini bekle 🥰