iremyasrrr Kızlar ben şuan 31+4 gözüküyorum yani 32 haftalık mı gebeyim yoksa 32+0 olunca mı 32 haftalık gebe olmuş oluyorum
Buseirgit iremyasrrr bazı doktorlar 31+ lardayken 31. Hafta diyor. Bazı doktorlarda 32 diyor. Kaan Kocatepe ve Banu çiftçiyi dinliyorum ben genelde ikisi de 31+ olunca 32 diyor
Tantan iremyasrrr 31+ olunca doktorlar 32 haftalık diyorlar çünkü 31 bitmiş oluyor mesela ben 35+3 üm doktor 36 haftalıksın dedi