35+6 haftalığım. Geçen haftada aynı sorunu yaşadım. Acile gittim serum taktı nst çekti gaz sancısıdır dedi. Belimde hiçbir yerimde ağrı yok ama göbeğimden yukarı doğru bir ağrı çıkıyor o an karnım aşırı sertleşiyor ve bebeğin hareketleri daha da artıyor. Sürekli değil ama arkalıklarla ağrı vuruyor. Başına gelen var mı ?