mervetzl7 Kızlar doğumun başladığını nasıl anlicaz yalancı sancılar var hafıften bide kuyruk sokumu agrısı 38+0 bu arada sizde durumlar ne??
Yazmelegi_ mervetzl7 benim belimden kasıklarma vuran ağrılarım oldu dakika tuttum 10 dk da bir geliyordu ve bebek kasiliyor toplaniyodu karnım taş gibi oluyodu
mervetzl7 Yazmelegi_ şuan benim sol kasıga ve alta doğru çok baskı var karın sertleşmesi de çok fazla nasıl hesaplamam gerekıyor kasılmayı
Yazmelegi_ mervetzl7 sağ altta daha fazla kısmında kasılma sayar var ordan hesaplayabilirsiniz ben ağrı gelince baslatiyodm ağrı bitince durduruyodm