Cansuuuh ben 4,5 sene önce oğlumu gazi Üniversitesi hastanesinde doğurdum.. sezeryan oldum, gayet memnundum.. ama özele gitsem bence normal doğururdum diye düşünüyorum.. sezeryanım çok kolaydı, çok rahat ettim falan ama, sütüm hemen gelmemişti o beni inceden stres yapmıştı onları yaşamazdım belki… sezeryan olacaksanız hiç özele gitmeyin derim sanırım..