25 gun once ucuncu sezeryanimi oldum dikisim açılmış akintı kanama ve koku var acile gittim yara yerimden kültür aldilar ultrasona falan yolladilar ultrason sonucu iyi gelmedi yatış onerdiler ben imza atip cikmak zorunda kaldim evde uc cocugum var ani karar verdim. Kültür sonucu ise yarın cikiyor ona gore doktor bana ne der bilmiyorum. Basina gelen varmi? Kultur sonucu da iyi gelmezse beni neler bekliyor cok korkuyorum