2cocuklu_mom kızlar bebekleriniz kaç kilo doktor 3 haftada 200 gram almış dedi az buldu . 33 haftalık 2350 dedi boyu 42 sizin kiler kaç kilo boyları kaç
asell13 2cocuklu_mom bence gayet güzel kilosu ölçümler bir olmuyor haftasına göre iyi bence bende 33 haftalığım yarın gidecem bakalım kaç olmuş 🥰
Edos123 2cocuklu_mom kilosu az değil canım da 3 hafta da 200 gr alması az gelmiştir doktoruna sen yine de zengin beslen et süt balık bol bol meyve ye yoksa kilosu iyi benimde 34.haftada 2400dü. 36 da gittim 3000 olmuş
Emineelvin 2cocuklu_mom canım benim ilk hamileliğim 31haftamda 1kilo569gramdı doktoru qayet iyi olduğunu söyledi seninde bebeğinin kilosu haftana göre iyi daha da fazla bana göre🙂
Melike_melek 33+4 bugün gittim 2580 gr dedi normal dedi 6 mayısta sezeyan olucam kocam hala zayıf diyor benim bebeğe kendisi kilolu olduğu için çocuğuda öyle bekliyor 4 kilo falan 🥺
Susam59 34+1de 2170di 35+3de 2500dü normal dedi doktorum, birazda annenin yapısına bağlı, anne minyonsa bebekte öyle oluyor
Suey Bir sorun yaşamadık çok şükür bir kaç gün kuvezde kaldı ama gözlem amaçlı sonra eve geldik tabi pramature bakımı zordu ekstra bakım,emek, özen istiyor