merimiri iki hafta önce gittim lekenme sonucu ile 27 haftanın basındaydım direk alttan muayene dediler ilk kabul etmedim ama mecbur işte leke olunca mecbur kaldım ve aşırı canım yandı ilk önce o kıskaç denilen şeyle baktı çok çok canım yandı onda sonra normal ultrason aleti uzun olan daha sonra ebe gelip açıklık varmı diye elle baktı elle olan da baya acıttı bakmam lazım açıklık varsa yatış yapcam dedi şükür açıklık çıkmadı