Burada çok açılmıştır böyle postlar. Büyükler hep bi korkutur ya. Yok hamileyken kediye dokunulmaz yok bebek doğunca ciğerine tüy kaçar bla bla bla.. 😂 Evde 2 kedim vardı. Hatta bi tanesi yazın evden kaçıp hamile dönmüştü 7 yavrusu olmuştu. Karnım burnumda 7 yavru ve 2 büyüğe baktım. Yavruları sahiplendirdim. Doğumuma yakın bazı nedenlerden kızlarımı annemlere bıraktım ama hep dedim bebeğim olunca alcam kızlarımı. Tabii benim büyüklerim de “kediyle bebek olmaz bakamazsın yapamazsın” vs. Cümlelerini eksik etmediler 😂 Dinledim mi? Hayır. Kızlarımdan büyüğünü aldım. Gayet güzel anlaştılar. Her emzirme de böyle altlı üstlüyüz. Hiç endişelenmiyorum. Bazen ayak ucuna yatıyor kızım, oğlumun. O esnada çok kallavi bir zoooooorrtttt. Oh diyorum kızım kardeşinin gazını çıkarttı. Kısaca kediyle bebek oluyor. 😂
Alırız bir maşallahınızı teyzeleri 🧿
