Sabia Selam kızlar. 23 haftalık hamileyim daha önce de bununla ilgili post açmıştım. Bebeğimin beyinciğinde su baloncuğu gibi bişey var gittikçe yavaş yavaş artıyor. Bebeğimin şifa bulması için Yasin-i Şerif okursanız çok sevinirim🙏🏻
SuAte Sabia canım dün denk geldim post açtım ama ilgi görmedi, yukarıya link bıraktım bi bak inşaallah işine yarar
Drsnbyfatma Okurum canım bir tane ismin soyismini söyle birde çocuğun ismi belliyse🙏🏻Rabbim şifa versin
Sabia Drsnbyfatma Allah razı olsun canım çok teşekkür ederim rabbimde sana gönlüne göre versin inşallah. Adım Rabia oğlumun ismi Yusuf olucak inşallah🙏🏻