Eminesahin1 Merhaba 32 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim 2 haftadır gribim ama gittikçe artıyor artık öksürmekten karnım kasıklarım ağrıyor ne yapabilirim nasıl geçirebilirim herşeyi deniyorum
s_koc Eminesahin1 sizden 1 dk sonra aynı baslıgı actım bende de aynı durum. Cok uzun sürdü dogru düzgün bi ilac da kullanamıyorum ne yapacagımı bilmiyorum nefes aldırmıyor burun hep tıkalı :(
Cansuuuh Eminesahin1 bende 9 haftalık gebeyim benimde şiddetli öksürüğüm vardı. Kayınvalidem bi çay söyledi onu içtiğimden beri iyiyim ama doktoruna danış tarçın hamile için iyi değil diyorlar bende içtikten sonra öğrendim ama şükür bişey olmadı. Taze naneyi 5 dk kaynatıp bardağa alıyorsun çubuk tarçın koyuyorsun bardağa 5dk sonra içiyorsun ama doktoruna danış canım ne olur ne olmaz
Esra7272 Eminesahin1 bende öyleyim 25 haftalık napicagimi şaşırdim bide üstüne tetanoz aşısı oldum oda çok rahatsız etti 😔
Eminesahin1 s_koc evet burun tıkanıklığı da var sağlık ocağına gittim boğaz spreyi ve burun spreyi verdi otrivine burun spreyi 2 kere kullandım açıyor ama sonra daha kötü tıkanıyor Maximus boğaz spreyi kullanıyorum öksürük geçmiyor gece uyutmuyor zaten karnım hep sertleşip taş gibi oluyordu şimdi daha kötü oluyorum
s_koc Eminesahin1 bana da illiadin sprey ve majezik sprey verdiler burun bogaz spreyi ama geçirmiyor o anı rahatlatıyor kbb ye mi alerjiye mi gitmek gerekir acaba cok süründürdü
s_koc Eminesahin1 eevet covid testi yaptırdım negatif cıktı anlamıyorum nedir bu çöl tozlarından etkilenmiş olabiliriz belki de hepimize geçmiş olsun🙏 umarım buraya etkili öneriler de gelir belki bi fayda görürüz biz de
lena1234 Gebeliğimin başında tam bir ay boyunca öksürdüm. Zencefilli bal, sıcak çay, günde bir iki ıhlamur dışında bi şey yapamadım maalesef. Gebelik antikorları zayıflatıyor. Boğazı sıcak tutun ve bal yiyin
Eminesahin1 lena1234 doğum yaklaştı artık geçmesi lazım böyle daha çok ağrılarım oluyor öksürmemeye çalışıyorum ama
lena1234 Eminesahin1 hepsi kullanılmıyor gebeliğe uygun olanları var. A101de zencefilli şeker satılıyordu bi ara onu alın daha iyi