Yasemince9766 23haftalik hamileyim bugün tetenoz aşısı oldum ama cok fena ağrı var bütün vücudumu etkildi kolumdan vuruldu ama bütün vücudum da hissediyorum damarlarım çekiliyor gibi normalmi veya nasıl geçer başına gelen varmi
Yasemince9766 Nurseher1 herşeyi denedim buz da koydum ama anlayamadm canim tatlida değildir ilk defa böyle bisey yaşıyorum
Yasemince9766 BabyAta benim ikinci gebeliğim bu doğurganlık süresi boyunca 5doz uygulaniyormus tetenoz
Sdtnrsvn İlk doz da oluyor, ben bir hafta aşı olan kolun üstüne yatamadım benimde canım katıdır. Hatta ikinci doztan korkmuştum ama bi şey olmadı, zaten diğer dozları doğum yapınca oluyormuşsun
Yasemince9766 Sdtnrsvn diğerlerinde hic bisey yasamadim ama bukadar agrimasi çok tuhaf çok kötü sabaha kadar uyutmayacak belli