Tugcee09 valla bende tam 1 aydır öksürmekten geberdim ilk başlangıçta kuru öksürük ve baş ağrısı oldu artık catlicak gibiydi beynim 2 gün iyi gibi oldum sonra tekrar başladı ne uyku ne huzur karnım ağrıdı öksürmekten kaburgam iç organlarımın ağrısını hissettim gece 2 saat belki uyuyorum dr öksürük şurubu yazdı fayda etmedi ağız spreyi de fayda etmedi bi şurup organik onu söyledim dr kullan tamamen doğal dedi valla 4 gündür kullanıyorum balgam yaptı şimdide öksürükle balgam cıkartıyorum ama ilk günlere göre iyyim sesim falanda düzeldi tabi yanında bane limon zencefir karabiber ıhlamur balgamı atmak içinde tuzlu su gargara yaptım iyi geldi ama cok kötüyüm 1 ay zülüm gibi oldu inş iyileşiriz🙏🏼🌸