Hcrkrklu Bende doğum için memlekete gidiyorum.32+3 olduk bugün sabah çıktık yola 12, 13 saatlik yol 2 güne böldük her 1- 1 bucuk saatte yürüdüm yinede yordu beni inşallah yarın kalan yolumuzu da sağ salim atlatırız.