Mery14 ben iki dozu da oldum, böyle şeyler kendi kararımıza bağlı şeyler değil bence. Sezaryen olmak durumunda kalırsınız, bir enfeksiyon durumu olur bir şey olur sonra yaptırmadım diye pişman olmayın lütfen . Kendiniz için değil bebek için yaptırıyorsunuz zaten