Mavimtrak Merhaba, normal doğum yaptım. Bebeğim şuan 35 günlük. Boynunda bi farklılık farkettim. Aylık kontrolünde tortikollis tanısı koyuldu. Egzersiz yapıyoruz. Aynı durumu yaşayanlar var mı? Geçti mi nasıl geçti?