_busraa_hdgn 26.haftamdayım. Doktor suyumun fazla olduğunu söyledi şeker den şüphelendi. Şeker yüklemesi yaptırdım değerlerim normal çıktı benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu doktorunuz neler söyledi
eceyc314 _busraa_hdgn benimde 26 da suyum artmıştı. Şekerden şüphelendik yükleme yaptım şeker çıktı. Kontrolde doktorum midesine bağırsaklarına baktı 4 boyutlu ultrasonla sorun yok dedi. Şeker çıkmasa bile dikkat edeceksin karbonhidrat meyveyi çok sınırlandıracaksın dedi. Bende şeker çıktı. Sizde dikkat edebilirsiniz.