Merhabalar anne ve anne adaylarına annelik çok kutsal bir görev gerçekten bunu yaşayan bilir benim ilk gebeliğimdi 36+5 te doğurdum suni sancı verdiler çünkü bebeğimin suyu azalmıştı 16 saatte anca doğurabildim doğumum çok kötü geçti çünkü açılmam olmuyordu son dk birden açılmam oldu ve doğurdum hayırlısı ile hamileliğimde çok çektim 6.aydan sonra kaşıntı başladı tüm vücudumda doktorlae hiçbir şey anlamadılar bir hafta hastanede yatırıldım suyum azalıyordu 36+5 haftalık ikken tamamen suyum azalmıştı ve bebeğimi doğurdum kızımı kucağıma aldığım gibi tüm çektikleriöi unuttum ama ne yazık ki bebeğim sütümü emmiyordu hep ağlıyordu 3 günlük kızımı hastaneye götürmem gerekti ve sarılık artmıştı kızımda şekeri 38 e düştü acilen sevk yapıldı ve yeni doğum yoğun bakım ünitesine alındı 3 günüdür kızım orada sütümü sağıp götürüyorum uzaktan görebiliyorum sadece ve bu benim için o kadar zor ki anlatamam sizden dua istiyorum bir an önce kızımı Zümramı kucağıma almak istiyorum 🤲🏻🤲🏻