senemeser0 yani bunun için yapılacak bir şey olduğunu sanmıyorum, bebekler çok sık pozisyon değiştirebiliyorlar kendi kendilerine, normal şartlarda doğum pozisyonuna dönmezse zaten problem oluyor iyice haftası geçerse sezaryene alıyorlar. Normal olan sizinki yani şu an 🥺 bazı bebekler daha geç dönüyor doğum pozisyonuna tabi ama