Adet günüme göre 9 ultrasona göre 6 haftalik gebeliğim var kese bebek görüldü. Demin birden kanamam geldi 2 ped dolduracak şekilde pıhtı da vardı. Hemen hastaneye gittim ebe baktı bebek duruyor ama düşük tehdidi dedi gelen kan bebeğe ne kadar zarar verdi bilemiyoruz şu an dedi kan alındı simdi kan sonuçlarını bekliyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı düşürecek miyim ben şimdi bebegimi