umena doğum hikayenizi merak ettim okuyayım benim doktorum Vefa hoca memnunum ondan ama hastane nasıl nasıl davranıyorlar bilmiyorum
Spinal olacak sondayı uyuşukken takarmısınız dedim sonuçta 5 dk yok dediler o üzdü herkese uyuşukken takılıyor ben acısını niye çekiyorum 🫣