Buby Heyecan ve korku zirvede utanmasam hüngür hüngür ağlıycam epiduralli sezaryen ama yinede korku var heyecanımı baskılıyo bu korku tek böyle hisseden benmiyim 🥲
Gamzenur123 Buby korkudan midem bulanıyor uyumucam sabah a kadar 🥹 yemek yemeyi kestim sadece su onu da 12 den sonra kesicem 😭😭
Gamzenur123 Yaaa benimde yarın sabah 7 de yatışım çok tırsıyorum aynı şekilde spinal sezaryan olacak ama yinede korku var ilk bebiş
Buby Gamzenur123 benimde yatışım 07.00 olucak ay benimde mideme vurdu baya bulanıyo bana 11 12 gibi yemeği kesmemi sabah 6ya kadar su içebilcegimi söyledi ama şuan gözüm hiç birini görmüyo😅
Hayat31 Sağlıkla gelsin canım. Sende ağlama bence herşey güzel olacak. Benimde galiba 2haftaya olacak erken doğum. Şu an bı korkum yok. Yinede o doğumhane kapısını görmeden büyük konusmayim 😄
Gamzenur123 Buby stresten valla hareketli müzik dinlemek iyi geliyor kafam dağılıyor 😆 Doğumda da açarlar inş
Smsmsm2610 @“Gamzenur123”#p32097863uyuyn evet çok heyecanlı ama yarın uyuyamayabilrz 😁 ve belki sonra düzenli bi uykumuz uzun bir süre olmayacak